Thursday, May 26, 2011

Surat Paling Bodoh~~



hari ni aku geram..xtaw nak lepas kat sape..so marah kat BELOG kesayangan aku ni pon da cukup melegakan..
1st time in my life..EVER!! aku dapat surat paling bodoh..even masa sekolah rendah pon aku tak penah dapat surat macam ni...ini pulak masa degree and i have to face the fact that i need to read this 'STUPIDEST LETTER EVER~~  dont know how to describe my feeling right now.

pernah tak korang dapat surat 'RASMI'  yang sepatutnya inform and make you clear tentang sesuatu perkara tapi kandungan surat tu macam HAMPEH~~

hey..this letter should make clear about the matter..bukannya setakat nak bagitahu benda yang orang da tahu. dan isi kandungan yang masih tak jelas rasanya tak payah mention dalam surat pon takper..rasanya orang yang buat surat ni kena belajar balik cara buat surat rasmi. aku yang student masih lagi bengap2 ni pon tahu yang surat memang hampeh..inikan pulak kalau yang baca tu dari golongan terpelajar..

marah banyak-banyak pun tak guna..tunggu je lah surat seterusnya!!

No comments:

Post a Comment

silalah beri komen anda!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tentang daku

My photo
it is not easy being Noor Ain Abu Hasan..✿